Arkadaşlar dün burda bir arkadaş bebeğim çok uyuyor acaba güneş mi carpti diye yazı paylasmisti bugün benim başıma geldi dışarı ciktik yavrum hep bebek arabasindaydi üzeride kapalıydı dışarda dolaştık hatta mamada yedirdim ona geldik eve uyuyor ayılamiyor normalde uyuyup uyanır sürekli evdeyken ve deli gibi meme emen çocuk iki dakikada memede uyuyakaldi ne yaptiyssm uyandırıp meme veremedim güneş mi etkiledi onu acaba hasta mi olacak ne yapmam gerek benim yardımcı olurmusunuz