Merhaba kızlar. Bebeğim 8,5 aylık dişleri cıkıyor ve atak döneminde oldugu yazıyor. Uykularımız berbat durumda gece uykusuna yatırdıgımda yarım saatte bir uyanıyor emzirmeden sallamadan sakinleşmiyor. Sabaha kadar uyku nedir bilmez oldum. Bu sekilde olanlar var mı aranızda Uyku eğitimi vermek istemiyorum ama ne yapacagımı da sasırdım aynı durumu yasayan var mı 😒