Canım yenidoğan hali gibi sık olmaz artık kakası. Çişli bezleriyle takip edeceksin doyup doymadığını. Benimki de öyleydi. Hatta neredeyse iki haftalık olduğundan itibaren böyle. 10 dk emip çekiliyor. Ama her çektiğinde süt geliyor, yutkunuyor. O yüzden uzatmaya çalışmıyorum süreyi. Çişli bezleri yeterli, gelişimi de güzel. Büyüdükçe çene kasları da güçlendiği için daha çok çekebiliyorlar sütü memeden. O yüzden de emzirme süreleri kısalıyor.