Twinnmom Merhaba hanımlar, 3 aylık ikizlerim var bebek arabası alacağız fakat hangi model, nasıl alsam Bilemedim, deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim..
tineanigra Twinnmom mamma duo travel sistem kullanıyorum ama artık bastona geçicem. 1 senedir tepe tepe kullandım yaz kış demeden her gün dışarı çıkardım bebekleri ama şuan ağır geliyor artık. Fiyatlar uçtu arkadaşın dediği gibi 2. Elden bakın çok uzun süre kullanmayacaksınız çünkü
damlagdr Prego ıbıza almıştık hem pusetlıydı ama suan hersey çok pahalı Eğer bulabılrısemız letgo dolap uygulamalarından ıkıncı elıne de bakabılırsınız Ozellıkle söyle oluyo bebek kışın doğuyor ama kullanamıyorsun hem küçük hem soguk olduğu ıcın o nedenle bır çok kısı satışa çıkarıyor yazında bulunduğun ıle göre bıle degıssede max 5 ay kullanılıyor Bız alt üst modelını almıştık 1,5 yaşından sonra Kesınlıkle bastona gecılıyor hem yer kaplamaması açısından hem de çocuğun gelısımı açısından