Rabia4646 Merhaba arkadaşlar sağ göğsümde mastit oldu onu tenizletince bebeğim onu emmek istemedi sütüm çok azaldı tekrar nasıl artiririm bu şekilde sütü çok azalıp artırabilen varmı