Kızlar günaydın. Bu aylarda diş olur mu? Sürekli el ağızda ama oral dönemdir diş değildir dedim sabah alt diş yerinde beyaz bi çıkıntı gibi gördüm. Bir de bu süreçte bizi neler bekliyor ateşi olursa kaça kadar yükselir yapmam yada yapmamam gereken şeyler var mı? İnternetten araştırdım ama tecrübeli annelerle daha sağlıklı fikir alışverişi olur 😇🥰