Nurayy123 Yaklaşık 1 haftadır özellikle sabaha karşı sürekli ıkınıyor inliyor . Herkes gazdır diyor sürekli gazda çıkıyor. Doktora gitmeli miyim aynu durumu yaşayan var mı . Bebeğim 1 aylık
Esraaa55 Nurayy123 merhaba aynı durumu bende yaşadım doktora götürdüm bebeklerin ıkınması normal dedi benimki genelde kaka yapmak için ıkınır hatta suratı kıpkırmızı oluyo
Aybuke90 Nurayy123 allah kolaylık versin 40 gün ıkındı bizimki de uyku nedir bilmedik. Düzensiz ve çok beslenme bunun sebeplerinden biri. Tabi yenidoğan olduğu için her istediğinde emzirmek en doğrusu. Güzel kilo almıştı bebeğim. Kırkından sonra her zaman başaramasam da sakin olduğu zamanlarda lavaboya tuvalet pozisyonunda tutmaya başladım. Orada yapamasa da sonrasında rahat gaz çıkarıp kaka yapıyor. Ikınma bitti. Hamak beşik aldım bir de orada rahatlıyor sallandıkça. İki aylık oldu bugün. Kakası çişi gelince ıkınmalar hala oluyor. Ama çok şükür artık her an değil
Alparslan54 Nurayy123 benim bebeğimde ilk bir buçuk ay sürekli ikiniyordu özellikle sabaha karşı çok üzülüyordum sorunumu var diye gazida yoktu sonra düzeliyor merak etme
zeynepkeskin19 Nurayy123 gayet normal benim bebeğim uykusunda bile ıkınıyordu 2 ay böyle geçti ama sonra düzeldi bize doktorumuz gaz demişti bence içinizi rahat tutun ☺️
Nurayy123 Esraaa55 bizim de genelde tuvaletini yaparken oluyor ama kısa süreli değil. Sabaha karşı bi başlıyor durup durup inliyor ıkınıyor saatlerce uykuya dalamıyor
Esraaa55 Nurayy123 olur canım normaldir benımkı ıkınır kıpkırmızı olurdu ama kakasını yapamazdı 3 gün yapamadıgıda oluyordu ama normalmiş doktor oyle dedı birde ben mama ile besliyorum aptamil kullanıyordu bebeblac golda gectım şimdi düzenli kakasınıda yapıyor ıkınıyor yıne ama yapabılıyor artık kakasını hatta daha bu sabah ıkınmaktan kıpkırmızı oldu rahat ol yani canım cok normal ama tabı yıne için rahat etmicekse götür doktora bi poposunda catlak varmı dıe kontrol etsinler
oglumubeklerken Nurayy123 gaz canım gaz. Aynıydık bizde. Gaz damlası kullanabilirsin. Ne kadar çıkarsa da hala gazı oluyor bebeklerin. Benim oğlum da hem ağzından hem alttan gayet iyi çıkarıyordu gazını gazı yok diyorduk ama morarana kadar ağlıyordu geceleri meğer gezmiş gerçekten de
Haffuse Sadece ikinmaysa, normal… ama ikinmayla birlikte baska sikayetler de varsa, alerji ya da makat darligi olabilir…
oglumubeklerken Nurayy123 gaz damlası kullanmaya başladık biz 1 aylık olduğunda öyle öyle hafifledi 3 aylık olunca damlaları kullanmayı bıraktık şu an bir sorunumuz yok çok şükür geçiyor yani