Fatmaey evet cok yeni bizde yaşadık ateşi hic düşmüyordu diş sanıp götürmedim artık 39 dan ilaçlara rağmen düşmeyince götürdük once serum olarak aldı antibiyotik yine düşmedi daha sonra 3 gün iğne oldu, her dakika su icmesine ragmen göğsü çökmüştü susuzluktan dudakları kupkuruydu ve ishaldi ama antibiyotik 2. Gün cok iyi geldi sabredin bol bol sıvı verin gecmiş olsun