Merhaba bebeğim beş aylık ve sadece anne sütü ile besleniyor. Normalde günde ortalama iki kere kakasını yapıyordu hatta bir ara 4 e kadar çıkarmıştı. Geçen gün ilk defa iki gün arayla yaptı. Şimdi üç gündür yapmıyor. Doktora gittik kayısyı iyice haşlayıp zeytinyağı ile ver dedi sabah akşam. Bir de maflo damla verdi. Geçmezse test yapar ilaç veririm dedi. Normalde anne sütü ile beslenip kabız olma ihtimali çok düşük. Neden olmuş olabilir? Benim de kabız olmam ona etki etmiş midir? Başına böyle bir şey gelen var mı?