Ebruu54 kortizonlu kremi kaç gün kullandınız bebiş kaç aylık bilmiyorum da kortizon büyüklere bile çok zararlı malesef çökmüş sağlık sistemimizde doktorlar hastaya fazla vakit ayiramadigi için yoğunluktan direk ilaç yaz gönder yapıyorlar halbuki nemlendirseniz düzenli belki de gecicek dönemsel birseydir ne uyuz oluyorum hemen ilaç yazıp gonderen doktorlara (sizin doktor için demiyorum bilmiyorum belki de sizinki takip etmistir ve gerekli olduğuna karar verip de yazmıştır ben genel yazdım)😂