Ya benimde 4 ay 16 günlük oğlum. Oturma pozisyonuna çok yatkın duruyor böyle otursa çok mutlu, ayaklarını basıp ayakta durunca çok mutlu. Bende hep böyle kemik batar mevzusundan korktuğum için fazla tutmamaya çalışıyorum ama yani çok hoşuna gidiyor öyle durmalar. Oturtmaya destek versem sıkıntı olurmu ki acaba ya