2,5 aylik kızım var sabah 4-5 arasi aşırı ıkınarak uyanıyor agliyor gece gazını cikartsam bile her sabah ayni sorun gaz ilaci kullanıyorum mamayi soğuk asla vermiyorum köpüğünü bile aliyorum
biberonda boş hava almasina izin vermiyorum ayni sorunu yaşayan varmi gece ne kadar gec yatarsa yatsin uyanma saati 4-5 aşırı yorgun hissediyorum kendimi