Devrim Avent kullanıyorum. Memnunum minicik bir çıtırtıyı bile duyuruyor. Sessizce uyanıp etrafta emekleyen bebeler için on numara 😬
Ozlemm16 Devrim bende avent bakıyorum ama bebeğin yanında olan telsiz prize takılı çalışıyor nasıl memnun musunuz siz tavsiye ediyor musunuz
Devrim Ozlemm16 evet tavsiye ediyorum şahsen hiçbir sorun yaşamadım. Bebeğe yakın tutmak yeterli. Zaten minicik sesi bile algılayıp ışık ile de farkettiriyor.
Busra4509 Weewell wma370 kullanıyorum gayet memnunum. En ufak sesi bile algılıyor. Şarjı da uzun süre gidiyor.