Nurellllaaa Bir ay önce oğlum yine yeşilliklerin arasında oynadı diğer gün gözleri çapaklanıp kapandı dün piknik sonrası yine aynısı oldu sanırım polen alerjisi var biz her açık alana gittiğimizde bunumu yaşayacagız başına gelen varmı 🙁
Kubrabb Nurellllaaa biz de damla ve krem kullandık tam geçti dedik oh dedik . Köye gittik 15 dakıka dışarıda durmamız yetti hapşırma ve göz etrafında kızarıklık akıntı o günden beri devam ediyor -1,5 ay olucak geçen sahile indik yine oldu etrafta uçuşan polenlerden