6 günlük bebeğim başlarda kakasını yapıyordu 3 gündür yapmıyor sarı gibi çok az bişe yapıyor yok denilecek kadar yani normal mi sizce bide gaz sancısı çok oluyor alttan kolay çıkartyo ama agzından çok az çıkartıyor ciğerleri gaz dolmuş nasıl çıkartacak bilmiyorum sütüm çok akıyor ondan mı oluyor acaba tek göğsümü emiyor tek göğsmü zor tutuyor ucu az olduğu için doymuyor desem süt çok geliyor anlamadım ne yapacam bilmiyorum.