Miran1306 Emzirirken yanıma alıyorum sanırım uyuya kalmışım yanımdan düşmüş. Kendimi çok kötü hissediyorum 😢 çok şükür bi şeyi yok ama çok üzüldüm
Sudee96 Miran1306 bilerek yapmadınız üzülmeyin yorulmuşsunuz heralde uyuya kalmışsınız bebiş iyise sakin olun
Damlasu23 Miran1306 herkesin başına gelebilir yani yorgunluk uykusuzluk kendinizi suçlamayın çok şükür iyi ms
Mihriballimm Kafasını çarptı mi düştugu yükseklik fazla mi isterseniz bı uyandırın kusma gözlerde kayma huzursuzluk olursa mutlaka Dr götürün düşmelerden oldum olası korkarım