Gizemgt59 benim oğlumda sıcaktan çok rahatsız oluyor bir kaç gündür, emerken su gibi oluyor, vücudu pişti çocuğun. Günde 1 ya da 2 kere yıkıyorum ılık su ile. Yatmadan önce yıkarsanız belki biraz ferahlar. İlk uyuduğunda çok terli oluyor üstünü örtmüyorum, yarım saat sonra falan müslin bir örtü ile örtüyorum.