Canım hem hamileyken hemde emzirirken hatta hala içiyorum kızım 1 yaşında ve günde bir paket içiyorum malesef çok vicdan azabı çektim ama 15 yıldır kullanıyorum sigarayı malesef hiç bırakamıyorum gözümü açtığım gibi direk aç karnına içerim çok şükür kızım hiç etkilenmedi her sy özel doktora gidiyorum kilosu kanı genel tarama için ama sen ne güzel 2 3 tane içiyormuşsun bırakabilirsin inşallah bide ben sigaradan sonra salep yoğurt zencefil mandalina portokal sigarayı götürtcek şeyler çok yerim (kimse linçlemesin boşuna bırakamıyorum her yolu denedim