Bebeğim 45 günlük. Yaklaşık doğumdan itibaren bir 30 gün falan kanamam devam etti. Sonra kesildi bitti diye düşünüyorum çünkü hiç gelmedi. 41. Günde kahverengi lekelenmem oldu tüm gün bişey gelmedi gecesine daha açık renkli hafif lekelenme oldu. 42. Gün temiz, 43. Gün daha açık renk lekelenme oldu. 44. Gün gelmedi bu gece kalkınca gördüm yine gelmiş başına gelen var mı neden acaba normal mi