Demura Bibebebi bizimki de hafif yatar pozisyona giriyor ama döndürmek için dikleştirmek gerekiyor. Belki oğlum büyüyünce daha rahat olur bize de
Bibebebi Demura evet evet malesef öyle. Bu arada şimdi hatırladım bi süre bizimkininde kafa öne düşüyordu😅
DenizSayerr Miniminimini 1 ay önce besafe aldık memnunum ama daha uygun fiyatlı olanları vardır duruşu böyle
Aybuk06 DenizSayerr koltuğun var diye mutlusun sanıyorlar 🥰 Masallah cok tatli bir bebis. 😊 Sey sorcaktim. Biz de yeni aldik. Henuz arabaya takmadik . İki büklüm olma durumu yok dimi. Sanki benim kizimin beli boşta kaldi gibi
Luckyone Önce chicco youniverse almıştım ama cam hizasında olmadığı için oğlum sevmedi alışamadı. Onu satıp besafe aldım bu kadar mı fark olur. Aşırı memnunum 👍🏻 Chicco da güzeldi ama bizim için önemli olan yükseklikmiş onu anladım.
Sontvbukucu EkiminAnnesi hayir dönmüyor zaten 360 derece dönenler için güvenliği zayif diyorlar kızak hareket etmemeliymis. Sabit olmasi daha guvenliymis. Koltuk su an arabaya o kadar iyi sabitlenmiş ki sanki arabayla beraber üretilmiş gibi 😂 bide ben 360 derece dönmemesinin ihtiyacıni hissetmedm hic çocuk zaten arkaya bakmayi sevmiyor saga sola bakarken zaten yolculuk yapılmiyor saga sola dönmesinin bir anlami yok aslında. O yuzden gerek de duymadım hiç.