Merhaba güzel anneler. 17 gün sonra 2 yaşına basacak oğlum. Hangi konudan şikayetçi olduğumu yazıcam şimdi başına gelen varsa beni bilgilendirirse çooook sevinirim. Oğlum doğduğundan beri hiç emmedi meme reddi yaşadık. Ya 18 aylık olana kadar biberon mama kullandı. Sonra ben gündüzleri vermeyip ek gıdaya yöneldim daha sonra geceleri de kesmeye başladım. Uyandığında 3 kez falan su istiyordu mama yerine su veriyordum. Ama şu sıralar öyle bi dönemden geçiyoruz ki atak sendrom herşey var yani. 2 yaş korkulu rüya bence öyle zor.. neyse geceleri cok ağlıyor su veriyorum yine istiyor ama öyle böyle bi ağlamak değil cırlıyor avazı çıkana kadar bağırıyor. Ve ben cok yoruldum gündüzü ayrı ağlyor gecesi ayrı ağlıyor biberonu elinden düşürmüyor bütün gün peşimde geziyor su diye. Bardaktan asla kabul etmiyor. Velhasıl kelam ne yapmam gerekiyor bu durumda başına gelen var mı gece neden cok sık ağlar aç olduğunu düşünmüyorum yatmadan tok tutan karışım falan veriyorum. Önerileriniz neler ?? 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️