Kızlar zaten dodex iğne ama bebeklere içirin diye söylüyor doktor ciddi anlamda demir eksikliği var kızımın ama asla içiremiyoruz gerçekten bende bunaldım artık tadı güzel olanları bile içmiyor neler neler denedim demir ilaçlarına döktüğüm paraya mı yanayım içmemesine mi yanayım 😵💫 velhasıl bu dodex i iğne olarak yaptıran varmı ?