Bugün post açmıştım hastayım diye. Postu açtıktan 5 dk sonra küt sesiyle yataktan fırladım. Eşim çamaşırları katlarken oğlumu koltuğa koymuş düşmüş ordan. 🙁 Hemen doktora getirdik. Tomografi de kanama ve kafatasında kırık çıktı. Ameliyat olabilir daha 4 aylık çok korkuyorum. Sabah 6 da bi daha tomografiye girecek. Kanama arttıysa devam ediyorsa ameliyat olacak. Durumu iyi aslında gülüyo aguluyo ama çok korkuyorum ameliyattan ya da kalıcı bi hasar kalmasından 😟 3. Ayımızıda hastanede geçirmiştik zaten tam düzeldik derken ben hastalandım şimdide oğlum böyle lütfen dua edin çok ihtiyacımız var dualarınıza kanaması dursun ameliyata gerek kalmasın kısa sürede toparlasın yavrum