4,5 aylık .kundakta istemedi sürekli sıçrayıp uyandırıyor kendini.ama sanki 3.4 gündür yok gibi uzun uyumaya başladı. Doktor a sormuştum normal bir şey refleksleri ile alakalı dedi. bende çok korkardım bı şeyler mi görünüyor acaba diye gözlerini tavana dikerdi .sormadıgim kimse kalmadı bebeklere bı öyle şeyler olmazmış.oyle dediler.İnşallah kurtulduk bakalım . Darısı size