Kızlar dokturum sipraktin verdi devamlı gttigimiz doktorumuz ben icirdim ama çok korkuyorum çocuğa bisey olurmu diye keşke vermeseydim şuan uyuyor birazda panik bir insanım çok az icirdim ama acayip efvam ypiyorim kullanan oldumu 2 buçuk yaşında zayıf belki içerse iştahı artar diye düşündüm . Kullanan oldumu acaba bebek fenalasirmi bu şurup la??????