Kuzeymiram Kızlar bunlari bebek icin kendinizmi yapiyorsunuz yoksa normal marketten alıp yediginizdenmi veriyorsunuz
bebishmom Kuzeymiram labne dışında kendim yapıyorum labne yedirmiyorum. Aman loru sütü kestirerek yapılan yanlış yöntemle yapmayın sakın faydasından çok zararı olur
Aysegulkrsd Kuzeymiram sütü al kaynat sonra içine içine 12 yemek kasıgı yogurt azcık lımon sık düzdür zaten pernır altı suyu da cıkıyor onuda biz küp posetleıne koy tamam yogurdu yaparsın zaten
Merve-tmr19 2 yaşına kadar hep kendim yaptım labne hariç. Zaten kahvaltilarinda olmazsa olmaz lor peyniri daha sağlıklı hemde yapımı kolay 🥰
JollyRose Melekmls şırdan mayasıyla peyniri yaptıktan sonra kalan peynir altı suyu kaynatılıyor lor ortaya çıkıyor
bebishmom Melekmls önce şirden mayası ile peynir mayalayıp peynir yapıyoruz. Yaptığımız peynirden sonra kalan peynir altı suyunun bir kısmını kaynatıp lor yapıyoruz bir kısmını da peynir altı suyu olarak tüketiyoruz
Eliffymn Melekmls evde yoğurt yaptıktan sonra yoğurdu tencereye koyun kaynatın, kaynadıkca kesilmeye başlıyor, tülbentle süzün, bir gece dolapta kalsın bu şekilde çok kolay
bebishmom Kuzeymiram instagram kullanıyorsanız hastalanmayançocuk diye bir sayfa var. Kadın hem diyetisyen hem de bebek hemşiresi. O çok güzel anlatıyor bu konuyu videolarla da tarif veriyor.
Melikemlk Kuzeymiram oturduğum yerde mağazası var ama marketlerde görmedim internette var oda taze direkt tazemasa gibi satış yerlerinde.
bebishmom Melekmls o çökelek oluyor lor peyniri olmuyor. Çökelekmde faydalı ama bebekler için en faydalısı ve kalsiyum açısından zengini lor peyniri