Kızım 4 bucuk aylık meme mama gidiyoruz. İlk 6 ay anne sütü zaten bebeğin su ihtiyacını karşılıyormuş. Bugün kaynanam aradı, tatildeyken her mamadan sonra su ver dedi. Ben de tamam dedim sırf laf uzamasın diye. Zaten her seferinde su ver diyip duruyor cünkü benim emzirmemi yetersiz buluyor kendi fışkırtıyormuş öyle anlatıyordu neyse sinirlenmicem yine😂 daha 5. Ayını bile doldurmadan su vermek ne kadar mantıklı? Bi yandan akdeniz daha sıcak olur gerçekten ağzı kurur mu diye de korkuyorum. Sizce?