Merhaba
1 buçuk yaşında bi oğlum var. 2 gecedir yarım saat aralıklarla uyanıyor ve sürekli ağlıyor. Normalde uyandığı Zaman emerek uykuya dalan bi bebek kendisi. Uyanıyor emiyor ve daha sonra şiddetli bir şekilde ağlamaya başlıyor 😢 ne yapacağımızı şaşırdık eşimle. Atak haftası mı diye baktım oda değil miş iki dişi paylamak üzere ağrısını hafifletsin diye takviye (tetagil,calpol) falanda veriyorum ama nedir ne değildir bir türlü anlam veremiyorum. Bilginiz var mı sizce neden bu durumdayız.