2 haziranda piranha bebek kamerası, kiwi bebek telsizi geliyor. İkisininde fiyatı baya uygun. Sizce ikisinide mi alayım? İkisinden biri olacaksa hangisi olmalı? Fikir verir misiniz ? Telsize pek sıcak değilim sesi çıkmadan bişey olur vs anlamam diye korkuyorum. Kameradan da sürekli teli açıp bakıcam falan, sizce hangisi?