1annekiz Teraı gerçekten çok keyifli oluyor. Çocukla kahvaltı, mangal, havuz vs. Gelen gidenle kafeye çıkmış gibi takılıyoruz. Misafir gelirse yatılı üst katta ağırlıyoruz, hem biz hem onlar rahat ediyor. Biz ekstra olarak yatak odalarını aşağıda kullandığımızdan misafir gelince direkt yukarı çıkıyoruz. Aşağısıhiç batmıyor.
Gelelin eksikerine evet yazın çok sıcak, kışın çok soğuk oluyor. Temizliği çok zor ve faturalar haliyle farklı oluyor. Hep bir aşağısı yukarısı durumu oluyor o nedenle merdivenler çocuklar için biraz tehlikeli (biz merdivenlere turunsun diye korkuluk, merdiven başlarına emniyet kapısı yaptırdık.), düz ayak olmadığı için düzenli tutması zor.