Annesiballisiii
Benim saçımda düz fakat banyo sonrası düz kabarık oluyor.
Trenyolda yada Hepsiburada da saç bombası denen kremlerden aldım. Durulanmıyor . Banyo sonrası ıslak saçın havluyla nemini alıp kremi elime yayıp azcık sürüyorum . Sonra kurutuyorum . Hiç elektriklenme vs yok . Ayrıca taramasında kolaylaştırıyor . Canlı ve parlakta yapıyor. 35-40-50 TL değişiyor fiyat . Kavanozda 200 gr civarında .
Eskiden durulanan saç kremlerinden alıp banyom bitince saçıma sürer durular çıkar kuruturdum onlarda iyi geliyordu.
Şimdi saç bombası kullanıyorum. 7-9 çeşit yağ var içerisinde hem bakım yapıyor hem elektriklenmiyor
Ayrıca Eyüp Sabri Tuncer’in sirkeli saç tonigini önerdiler. Yine aynı anlattığım gibi kullanılıyor çok iyi dediler