Yesilkelebek Cybex sirona 0-18 kg ve besafe izi turn 0-18 arası kararsız kaldım. Alanlar veya alacaklar olanlar fikirlerini paylaşabilirler mi?
Guneskiz48 Yesilkelebek besafe izi comfort kullanıyorum gayet güzel joie i spin de aldım adam puanı çok iyi ondan da memnunum ama besafe daha yüksek
Babybloom Yesilkelebek cybex sirona kullandım çok da memnunum ama eğer önündeki bariyeri kullanmayacaksanız ekstra para vermeyin derim. Ekstra güvenlik önlemi var diye almıştık ama bebekler hiç rahat etmiyor o bariyer ile hiç taktırmardı.normal bir bebek koltuğu gibi kullandık. Dönebilmesi çok işe yarıyor ve iki. Kademe yatması da.
yigitinaannesii ben besafe kullanıyorum çok memnunum. Gövde yapısı oldukça uzun. Bu yüzden camdan çok rahat izleyebiliyor yolu. Bu yüzden hiç sıkılmıyor. Yavrum benim bütün gün sanki borcu varmış gibi uzaklara dala dala yolu izliyor 🤣
Yesilkelebek yigitinaannesii cybexten daha uzun oldugu ıcın bende yolu daha rahat seyredecegını ve bu yuzden daha rahat edecegımı dusunuorum