Feyzosumunannesi Prensesannesi63 off aynı durumdayım çok kötüyüm ve bebegıme yetemedıgımı düşünüyorum şuan bıle uclarım sızlıyor 16 gunluk bebegım yarın krem yazdıracagım lansinoh öneriyor herkes
Elifcan212121 Prensesannesi63 valla çok geçmiş olsun. Ne yaptıysam geçmedi benimde. 2 ay oldu şimdi iki haftadır düzeldi ağlaya ağlaya verdim. Gümüş kapak derman olmadı ama hafifletti azıcık. Çok kötüydü zaman en Büyük iiac
Prensesannesi63 Elifcan212121 daha 2 gündür bu haldeyim şimdiden ölecek gibi hissediyorum napacam ben böyle
brnglnr Yeni doğum yaptığımda ilk 10-15 gün benim de çatladı yara oldu. Kalkan ped lansinoh fito zeytinyağ hiçbiri mucize bi etki oluşturmadı. Kendiliğinden iyileşti her şeyi bırakınca bidaha da olmadı3 aydır