Merhabalar. İki yıllık ücretsiz doğum izni hakkımız tam 24 ay olarak mı oluyor iki sene eğitim dönemi mi? Yaz tatilindeki 2 ay kayıp mı oluyor izni dondurup sonra devreye sokabiliyor muyuz? 2 ay önemli bir süre bebişle ne kadar zaman geçirsek o kadar iyi 🥲