Hanımlar 1 hafta önce sezaryen doğum yaptım gebelik şekerim de vardı o yüzden yasaklar da var beslenmem de hala. 1 haftadır kabızlık ihtimaline karşı çoğunluk sıvı beslendim ama artık yavaştan normale dönebilirsin dedi doktorum neler süt yapar neler gaz yapar çoğu şey gaz yapıyo ne yazık ki 😒 annenin beslenme düzeni nasıl olmalı sizler neler yaptınız 😘