bukaga Elifmevahm butun gun opüre yiyor bi şekilde cıktı mı acaba yuttuysa bi yerde kalsa 7 gunde bi belirti verirdi mi acaba
bukaga Kustuyu95 ya takarmıyım bidaha düsünms almıslar bi sre görsünlrr kolunda dedm bu olunca fırlattım attım ztn tovbe
bukaga Zlm ya insallah 7 gün olmus en az yutalı eğer yuttuysa kaka da bakmadık insallah cıkmıstr cıkmasa bi belirti verirdi heralde
Zlm bukaga yani berirdi bencede malzemesi ne altın mı gumus mu yine bı doktora danışın tabi bu malzemede birşey yutmuş olabileceginden şüpheleniyorum diye
Atlasinmotheri sevim_kos oglum yuttu bugun 3. Gün bagirsaga dogru ilerlemis doktor bize de kaka ile cikar dedi. Sizin ignenin ucu acik miydi acaba hatirliyor musunuz
sevim_kos Atlasinmotheri sanırım açıktı. Tam emin değilim ama açıkken de biraz tehlikeli bi yere takılabilir. Doktor çok önemsemediğine göre kapalı da olabilir
Atlasinmotheri sevim_kos evet , bizimki de açık ama doktor bu tür seylerin cogu cıkıyor dışkı ile dedi o da rahattı baya insallah bizimki de ameliyata ggerek olmadan biyerine zarar gelmeden cıkar
sevim_kos Atlasinmotheri inşallah. Genelde çıkıyo diye biliyorum ben de. İçinizi ferah tutun çok geçmiş olsjn
milamila06 Atlasinmotheri merhaba 1 yaşındaki bebeğim bugün yuttu toplu iğne en yakın hastaneye gittik gerekli ekipmanlar olmadığı için başka hastaneye sevk edildik ordaki doktorda bağırsağa ilerlemiş dedi kakadan takip et diyip bizi eve yolladı fakat çok korkuyorum sizinki napti çıktımı
Atlasinmotheri milamila06 yeni gordum yazdiginizi hic korkmayin kakayla birlikte cikacak bizimki de bagirsaga dogru gitmisti lifli gidalar yedirin demisti dr. Muhtemelen sizinki de suan cikmistir 4gun olmus