Arkadaşlar hepinize iyi geceler. Bir şey sormak istiyorum. 4,5 aylık bebeğim hareket halindeyken sürekli kollarıyla şiddetli bir şekilde karnına vuruyor. Bu hareketi sürekli hale getirince dikkatimi çekmeye başladı. Endişelenmeli miyim böyle bir şey yaşayan annelerimiz var mı acaba?