Selam kızlar bebeğim 1.5 aydır doğru düzgün ne mama alıyor ne beni emiyor resmen aç yaşıyor . Sütüm iyice azaldı zaten hele ki şu 15 gündür hiç almıyo uykuda veriyordum şimdi oda yok . Diş falan da yok görünürde ne yapacağım bilmiyorum bezi hep kuru su veriyorm ufaktan meyve sebze püresi onları da asla yutmuyor ne yapıcam bilmiyorum artık çok yıprandım ataksa bu nasıl atak 2 ay oldu bu ay 250 grm almış 7.250 olmuş kilosunu dert etmiyorum ama yememesi beni şok yoruyor açlıktan ağlıyor huysuz uyuyamıyor ama yine de hiç bişey kabul etmiyor kaşıkla da vermeye çalışıyorum yarısı boşa yutmuyor var mı önerisi olan