Eymenefem25 aynen öyle yapıyor ben oğlumda çok inatlaştıpım için ters tepti o kadar çok yemek ayırıyordu ki yemeği bitirmez ağzında bekletildi saatlerce yemek yedirmeye çalısırdım ama şimdi kızımı zorlamıyorum anne sütüde alıyo hepsini bitirtmeye çalışmıyorum az az sık sık veriyorum oyunla falan yedırıyorum ne kadar yerse artık