Busra3434 Aynı sorunu bende yaşadım. Sütüm az geliyordu, aynı zamanda bebeğim emmiyordu. Sağarak besliyordum. Sütüm çok az geliyordu emerek süt kanallarını açmadığı için, sağmakta sütü arttırmaya yeterli olmadı bana. İlk 23 gün mama + süt olarak devam ettim. Galactago isimli süt arttıran damlayı kullandım. Tek başına o yeterli oldu bende. Sağdığımda en fazla 80 cc çıkarken birkaç günde 180-200 e yükseldi. Şiddetle öneririm.