İstanbul da yaşıyorum. Bebeğim iki aylık ve uyutmak o kadar güç ki. Üst dairede 4 tane çocuk var kanepelerden atlıyorlar çığlık çığlığa , yan komşu kocasıyla hergün kavga eder , yan daireden çocuk tuvaletim bitti diye bağırır, sokakta zerzevatçı artı torpil patlatan çocuklar. Anneme geliyorum tam uyutuyorum yengem odaya bağıra bağıra girer uyudu mu diye. Normal ses tonuyla kimse konuşmayı bilmiyor. Uyarınca sese alıştır deyip devam ediyorlar. Yani gündüz uykusu evde televizyon açık ben telefonla konuşuyorum. Parmak ucum da yürümüyorum. Yani bebeği geçtim kendileri biri yanın da bağıra bağıra konuşsa uyuyabilrcekler mi merak ediyorum. Bu tarz konular tam ben yemek yiyecekken ya da sıcak bir çay içeyim dediğim de oluyor. Gerçekten bu şehir insanı sesiyle bile huzursuz ediyor.