Güzel anneler Temmuz da oğlumun doğum günü şimdiden düşünmeye başladım aile arası olacak evde olmasını pek istemiyorum açık alanda daha güzel olur diye düşündüm öyle yer falan ds tutmaya gerek yok güzel bir alanda sahil park vs çardaklarda yapsam balonlar assamm pasta yiyecek hazırlıkları falan sizce nasıl olur nasıl yapabilirim süsleme ve alan olarak fikir verirseniz sevinirim tşk