Aliasafinannesi27 Pasa27 çok güzel bir sayfa tavsiye ederim ürünleri hangi bedenseniz ona göre tam beden geliyor ben ilk alışverişimi 3 yıl önce yaptım hâlâ giyiyorum
Digdem_ Pasa27 ben 1 sene önce ürün aldım elbise çok güzel tam kalıptı herkes çok beğendi tavsiye ederim