selam kızlar benim doğumum epidural normal doğum oldu doğum bitti çataldan kalktığım anda çok felaket sağ kulak cızırtısı yaşadım 1 hafta sürdü sonra kayboldu (sandım) yüksek sesli ortamlardayken felaket cızırdıyo kendim konuşurken öyle bi cızıdeıyoki kulağımı patlatasım geliyo o an bu normal bişeymi aranızda yaşayan varmı? epiduralin bıraktığı bi hasar olabilirmi acaba?