Nurellaaaa Kızlar iyi geceler oğluma çilekli muzlu dondurma yapmak istiyorum güzel tarifiniz var mı ? Varsa buyursun yoruma 🌸
Tweetyy Nurellaaaa muz veya cilek, yogurt veya krema, bal bunlari robotta bizzzt buzlukta dondur mis gibi oluyor. Bence krema yogurttan daha iyi oluyor. Bebegime degil kendimize yapıyordum bunu
Nurellaaaa senamiray Kaç aylık ki sizin ki 🤩 Havalar ısındı canım oğlum 3 yaşında, ayrıca 2 aydır yiyoruz dondurma. Yedikten sonra ılık su veriyorum ben bir sorun olmadı çok şükür. Bu sefer doğal kendim yapıp vermek istiyorum 🤭
yagmursarya Geçen gün yaptım 2 tane muz(buzlukta dondurulmuş) 7-8 kaşık süt 1 kaşık bal Blendırdan çektim kaba döküp tekrar buzluğa koydum çok güzel oldu