İyi akşamlar 🌸
Kızım cuma günü 4. Ay aşısını oldu dün ateşi 37.5 civarındaydı bugün 39.9 u gördü hastaneye gittik vs
Şu an iyi ateşi de 36.6 ama uyuturken sadece zıbın giydireceğim kısa kollu mu uzun kollu mu giydirmeliyim ? Bu arada Nevşehir’de yaşıyorum .
-