Arkadaşlar selam , 3 buçuk yaşında kızım var ve arabada giderken bir sure sonra midesi bulanıyor ve sonucundan istifra ediyor . Bunun sonucunda da çok ağlıyor bize de izdirap oluyor Tabi bu durum :( .
Birkaç kişi bi yemek kaşığı benzin icir , süt ve ayran gibi içecekler icip çıkmasın yola dedi ama ben tam tatmin olmadım. İlaç da veremiyorum çok küçük diue .
Yardım edebilir misiniz .???