Userqq Kizlar kulağımın içi 1 2 haftadır inanılmaz kaşınıyor başına gelen oldumu? Hamileyken çok vajinal mantar oldum kaşıntısı aynı ona benziyor… Bildiğim alerjimde yok ama bilemedim nedendir başına gelen oldumu?
safinaz1 Userqq merhaba kulak içi kaşıntınız geçtimi acaba benim 2 3 haftadır var çok kötü kaşınıyor malesef doktorda gitmedim
Userqq ReisinKizi mantardir değil mi bu kaşıntı bana da öyle geldi çünkü ama bilemedim de bı gostersem dedim pandemiden tedirgin oluyorum bir de randevu bulabilir miyim hiç bilmiyorum
withmymother Userqq randevuyu bilmiyorum arayip sorun isterseniz. Hijyen konusunda sorun olacagini sanmiyorum
Userqq safinaz1 kulaklarınızı temizlemeyi deneyin KBB de geçti hemen Allah’a şükür hiç çekmeyin direk gdiin
havuctarator Userqq benimde sürekli oluyordu tatlı tatlı kbb a gittim onadron diye bi damla verdi antibiyotikmiş kulak çubuğu kullanma ıslak bırakma demişti bi görün