Ozgemre bizimki de 80 günlük, dün ilk kez kısa kollu, şortlu zıbın giydirip dışarı çıkardım hatta akşam da disardaydik ama akşam üstüne ne olur ne olmaz diye battaniye attım. Kolları, elleri, bacakları sıcaktı üşümedigini düşünüyorum. Bence erken değil 🤗 Tekirdağ’da yaşıyoruz biz de