Yigithamzamom ya bizim doktorumuz iki yaşına kadar içain demişti , şimdi haftaya doktor kontrolümüz var ne diyecek bilmiyorum ama en azından gece son içtiği sütü belki o bırakana kadar kesmem çünkü zaten o saatte herşeyini yemiş oluyor son onu içip uykuya dalıyor alışlanlık gibi oldu